بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

کنسول Xbox Series X

سازنده بازی Chorus اخیرا اظهار کرده که ساخت و طراحی بازی‌ بر روی کنسول Xbox Series X از هر کنسولی راحت‌تر بوده و آنها در ساخت بازی خود برای این کنسول نسل جدید کار آسان‌تری داشته‌اند.

 

به گزارش بازی رایانه، با اینکه رویداد آنلاین اخیر Inside Xbox 2020 آنچه که انتظار می‌رفت نبود و زیاد شاهد گیم‌پلی خاصی از بازی‌ها نبودیم، اما به هر حال در این رویداد بازی‌های متعددی معرفی شدند که برخی از آنها نمایش خوبی از گرافیک کنسول نسل بعد ایکس باکس سری ایکس را به تصویر کشیدند؛ و بازی سبک شوتر و فضایی Chorus هم از آن دسته محسوب می‌شود.

بازی Chorus هم مانند بسیاری از بازی‌های معرفی شده در این رویداد، برای پلتفرم‌های مختلفی عرضه خواهد شد (حتی PS4 و Xbox One)؛ اما به نظر می‌رسد که سازندگان بازی در شرکت فیش‌لبز (FishLabs) هنگام طراحی بازی برای کنسول نسل بعد مایکروسافت کمی کارشان متفاوت‌تر بوده است.

جوهانز کولمان (Johannes Kulmann)، از مدیران شرکت فیش‌لبز در مصاحبه اخیر خود با یوروگیمر اظهار داشته که انتقال و ارتقا بازی آنها از ایکس باکس وان به کنسول Xbox Series X کار بسیار راحت‌تری برایشان بوده و همچنین طراحی بازی برای این کنسول به نسبت هر کنسول دیگری تجربه خوشایندتری خواهد بود.

باید بگویم که انتقال بازی از ایکس باکس وان به این کنسول جدید واقعا کار راست و پوست‌کنده‌ای بود که به راحتی انجام شد. کار با سیستم این کنسول جدید واقعا برای ما هیچ چالش جدیدی نبود.

آزادی عمل شما با این کنسول بسیار بیشتر خواهد بود. اصلا جای نگرانی برای فریم ریت و افت آن وجود ندارد بلکه می‌توانید از جهاتی از فریم بالاتری هم استفاده کنید؛ و در آخر، ساخت بازی برای کنسول ایکس باکس سری ایکس از طراحی برای هر کنسول دیگری راحت‌تر است.

البته به هر حال این تنها یک نظر شخصی از این سازنده است و با پیشرفت‌های هر دو کنسول نسل آینده PS5 و Xbox Series X با سخت‌افزار قوی، قطعا کار ساخت بازی برای هردو آنها تجربه راحت و آزادانه‌تری برای بازیسازان خواهد بود.

بازی Chorus برای عرضه بر روی پلتفرم‌های PS4 ، PS5 ، Xbox One ، Xbox Series X ، و همچنین PC و کنسول ابری Stadia در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است.

 

منبع: بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی