بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

 

بازی The Last of Us Part 2

شرکت سونی و استودیو ناتی داگ (Naughty Dog) در نظر دارند بازی The Last of Us Part 2 را با شخصی سازی گسترده و گیم پلی جذاب در دسترس بازیکنان قرار دهند. عنوانی که تاکنون اطلاعات بسیاری درباره آن منتشر شده است.

بنابرگزارش بازی رایانه به نقل از Gamingbolt، استودیو ناتی داگ شخصی سازی و تنظیمات رابط کاربری گسترده‌ای را برای بازی The Last of Us Part 2 در نظر گرفته است. در چند ماه گذشته تریلر و اطلاعات بیشتری مربوط به این بازی منتشر شد و حال نوبت به جزئیات جدید دیگر رسید.

در برنامه State of Play اخیر شاهد نمایش مفصلی از گیم پلی نسخه دوم The Last of Us بودیم. تا انتشار این عنوان کمتر از ۳ هفته باقی مانده و بازیکنان و طرفداران سخت در انتظار تجربه The Last of Us Part 2 هستند.

باتوجه به گفته استودیو سازنده یعنی ناتی داگ، در این بازی ۶۰ گزینه مختلف تنظیماتی برای رابط کاربری و سایر موارد در نظر گرفته شده است. از جمله آنها باید به سایز رابط کاربری، علائم صوتی وسایل نزدیک به کارکتر اصلی، تغییرات در سیستم کنترل و چندی دیگر اشاره کرد.

گذشته از آن پد لمسی دوال شاک ۴ به افراد اجازه خواهد داد تا روی اهداف زوم کنند. یک حالت با کانترست (Contrast) بالا هم تدارک دیده شده که در آن محیط بازی خاکستری و دشمنان به رنگ قرمز هستند. البته در این حالت دوستان به رنگ آبی نشان داده می‌شوند. اخیرا امیلیا شاتز (Emilia Schatz) طراح ارشد گیم پلی بازی The Last of Us Part 2 طی مصاحبه‌ای بیان داشت:

ما در این بازی قابلیت‌های دسترسی مختلفی گنجاندیم تا تجربه گیم پلی جذاب‌تر شود. ما قابلیت‌های دسترسی را برای این تعبیه نکردیم که موجب آسانی یا حذف مکانیک خاص گیم پلی شویم.

در جای دیگر متیو گلنت (Matthew Gallant) یکی از اعضای طراحی بازی مورد اشاره اظهار داشت:

ما از ابتدا توسعه این موارد را در نظر داشتیم و در اولویت خود قرار دادیم زیرا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود.

عنوان مورد انتظار ناتی داگ در ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ به طور انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

 

منبع: سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی