بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

در بازی The Last of Us Part 2

به نظر می‌رسد که اینبار دشمنان در بازی The Last of Us Part 2 همانطور که کمک کارگردان آن اظهار می‌کند، از هوش بالاتری در مقابل شما برخوردار هستند.

 

به گزارش بازی رایانه و به نقل از Gamingbolt، بدون شک جمع بسیار زیادی از کاربران سر تا سر جهان، منتظر عرضه بازی The Last of Us Part 2 هستند و این در حالی است که تنها دو هفته تا انتشار این عنوان فاصله داریم؛ عنوانی که گفته می‌شود قرار است رکوردهای بسیاری، از جمله رکورد فروش عناوین انحصاری را بزند و پس از مدت‌ها بازی Marvel’s Spider-Man را پشت سر بگذارد. در بازی The Last of Us Part 2 همانطور که می‌دانیم، ماجراجویی خشونت‌بار جوئل (Joel) و اِلی (Ellie) را دنبال خواهیم کرد و با دشمنانی که قصد جلوگیری از هدف آن‌ها را دارند روبه رو خواهیم شد؛ دشمنانی که اینبار، هوشمندتر عمل می‌کنند و به دام انداختن آن‌ها کمی سخت‌تر به نظر می‌رسد.

طبق مصاحبه اخیر کمک کارگردان این بازی آنتونی نیومن (Anthony Newman) با منابع خبری، وی اظهار کرده است که سطح هوش دشمنان در بازی The Last of Us Part 2 پیشرفت کرده و اینبار شاهد یک حالت جدید در آن‌ها به نام «حالت میانی» هستیم.

با اضافه کردن «حالت میانی»، ما سطح جدیدی را برای میزان هوش دشمنان در نظر گرفته‌ایم؛ به این صورت که اگر شما برای مثال با یک اسلحه بی‌صدا مانند تیر و کمان کسی را بکشید، سایر افرادی که در نزدیکی او بوده‌اند، قاعدتا متوجه می‌شوند که این تیر را کسی پرتاب کرده اما نخواهند فهمید که دقیقا از کجا و فقط حدس می‌زنند. این همان «حالت میانی» است؛ یعنی دشمن متوجه حضور شماست اما دقیقا نمی‌داند که کجا هستید و همراه دسته خود به سمتی که تیر را پرتاب کرده‌اید حرکت می‌کنند.

در عنوان قبلی The Last of Us، دشمنان تنها دو حالت برای پیدا کردن شما داشتند، یا نمی‌دانستند که کجایید، و یا می‌دانستند و شما را پیدا می‌کردند؛ وقتی که شما یکی از یاران آن‌ها را با تیر اسلحه بی‌صدا می‌زدید، اگر در نزدیکی آن فرد می‌بودند، به سرعت شما را پیدا کرده و به شما حمله می‌کردند؛ ما این فرصت را در این عنوان جدید به شما و دشمنان داده‌ایم که اینبار، خیلی سریع جنگ شروع نشود و یک حالت تعقیب و گریز کوتاه به وجود آید که در آن، سعی کنید از دست دشمنان فرار کنید و یا اینکه بی سر و صدا آن‌ها را از پای دربیاورید.

بازی The Last of Us Part II برای عرضه در تاریخ ۳۰ خرداد (۱۹ ژوئن)، به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ برنامه ریزی شده است.

منبع: سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی