بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

 

Frozen 2

انیمیشن Frozen 2 سوم ماه جولای زودتر از زمان اعلام شده، در رسانه دیزنی پلاس (+Disney) برای کاربران این شبکه در انگلستان و ایرلند قابل دسترسی خواهد شد.

به گزارش بازی رایانه و به نقل از Comicbook، تقریبا هم افراد بزرگسال و هم کودکان به گونه‌ای طرفدار این انیمیشن معروف هستند و یا حتی اگر آن را تماشا نکرده باشند نامش را شنیده‌اند. انیمیشن Frozen در سال ۲۰۱۳ اکران شد و توجه بسیاری از طرفداران انیمیشن را به خود جلب کرد. تهیه کنندگان این انیمیشن منحصر به فرد پس از موفقیت فوق‌العاده‌ای که قسمت اول آن داشت، در سال گذشته تصمیم به ساخت و اکران قسمت دوم  Frozen گرفتند. انیمیشن Frozen 2 در سال ۲۰۱۹ اکران شد و همچنان مثل قسمت اول خود بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

شبکه رسانه‌ای دیزنی پلاس (+Disney) انیمیشن محبوب Frozen 2 را در سوم ماه جولای، برای کاربران انگلستان و ایرلند قابل دسترسی خواهد کرد. همانطور که این شبکه پیشتر در ماه مارچ، در ابتدای اپیدمی ناشی از ویروس کرونا پیش از آغاز رسمی دوران قرنطینه، انیمیشن Frozen 2 را زودتر از زمان اعلام شده رسمی برای کاربرانی که در ایالات متحده آمریکا قرار دارند قابل دسترسی کرد، این بار هم برای کاربران خود در انگلستان و ایرلند دو هفته زود تر از زمان اعلام شده Frozen 2 را استریم می‌کند. در حال حاضر طرفداران Frozen 2 در نیوزلند، ایالات متحده آمریکا و استرالیا می‌توانند از شبکه دیزنی پلاس این انیمیشن را تماشا کنند.

شبکه استریم دیزنی پلاس همچنان برنامه دیگری برای این انیمیشن محبوب که می‌توان گفت پربیننده ترین انیمیشن ساخته شده شرکت دیزنی (Disney)، با نیم قرن تجربه در ساخت انیمیشن است دارد. در ۲۶ ماه ژوئن شبکه دیزنی پلاس مستندی در شش قسمت تحت عنوان Making Frozen 2 را پخش خواهد کرد. با توجه به طرفداران زیاد این فرنچایز، بدیهی است که نحوه ساخته شدن این انیمیشن محبوب برای کاربران دیزنی پلاس جالب و سرگرم کننده باشد. در این مستند شش قسمتی شاهد نحوه ساخته شدن انیمیشن و چالش‌هایی که تهیه کنندگان، انیماتورها و صدا پیشگان این فرنچایز با آن روبه رو شده اند خواهیم بود.

منبع: سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی