بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

شرکت خودروسازی برلیانس - بازرگانی عماد

شرکت خودروسازی برلیانس در هنگ کنگ کشور چین واقع شده و سهم درخشانی در بازار ماشین داخلی ایفا می‌کند. آنچه که سبب افزایش محبوبیت این شرکت شده همکاری آنان با برخی از کمپانی‌های ماشین سازی بزرگ جهانی همچون بی ام و (BMW) و پورشه است اما به راستی این شرکت کار خود را از کجا شروع کرده و چگونه توانسته در بازار ماشین سازی داخل ایران پیشرفت کند؟

 

بنابر گزارش شرکت بازرگانی عماد و به نقل از ویکی‌پدیا، برلیانس آتو، شرکت خودروسازی چینی است که در زمینه مونتاژ خودروهای شرکت‌های ب‌ام‌و، میتسوبیشی موتورز، پورشه، تویوتا، پینینفارینا و ایتال‌دیزاین فعالیت می‌کند.

تاریخچه شرکت برلیانس

شرکت برلیانس آتو در سال ۱۹۹۲ توسط یانگ رونگ راه‌اندازی شد و تا سال ۲۰۰۲ تنها به تولید مینی بوس اشتغال داشت. از سال ۲۰۰۳ در پی امضای قرارداد با ب‌ام‌و شروع به مونتاژ اتومبیل نمود. شرکت بریلیانس در سال ۲۰۱۲ شمار ۶۵۰ هزار دستگاه اتومبیل تولید کرد و در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان ششمین تولیدکننده خودرو جمهوری خلق چین شناخته می‌شود.

شرکت برلیانس در کجا واقع شده است؟

دفتر مرکزی این شرکت در شهر شن‌یانگ، چین قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس اوراق بهادار هنگ کنگ و بورس فرانکفورت معامله می‌شود.

نقش شرکت برلیانس در ایران چیست؟

خودروهای سواری برلیانس در ایران توسط سایپا و پارس خودرو مونتاژ می‌شد. خانواده سری اچ300 محبوب‌ترین محصول این خودروساز در ایران است که طراحی سپر جلوی آن به خودروهای BMW شبیه است. درحال حاضر این شرکت به خاطر تحریم‌های آمریکا از ایران خارج شده است.

مدل وی 5 - شرکت خودروسازی برلیانس - لوازم یدکی برلیانس - بازرگانی عماد

چه مدل ماشین‌هایی از شرکت برلیانس در ایران وجود دارد؟

از رایج‌ترین مدل ماشین‌هایی که هم‌اکنون در خیابان‌های تهران تردد دارد می‌توان به مدل‌های اچ 220، اچ 230، اچ 320، اچ 330 و وی 5 اشاره کرد.

آیا لوازم یدکی برلیانس در ایران به سادگی پیدا می‌شود؟

بدون شک یکی از اساسی‌ترین سوالاتی که خریداران خودروهای خارجی در قبل از خرید می‌پرسند این هست که در صورت خرید خودرویی آیا می‌توانند بدون دردسر در این بازار پر التهاب موفق به یافتن قطعات و لوازم جانبی ماشین مورد نظر خود شوند یا خیر؟

شرکت بازرگانی عماد با افتخار اعلام می‌کند که تمامی لوازم جانبی خودروهای برلیانس را به صورت وارداتی در انبارهای خود دارد و با بهترین قیمت و کمترین سود سعی در جلب رضایت شما خواهد داشت؛ بدین ترتیب بدون هیچگونه فکر و خیال می‌توانید خودروی برلیانس خود را خریده و در صورت نیاز لوازم جانبی آن را از ما تهیه فرمایید.

 

منبع: لوازم یدکی برلیانس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی