بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

رویداد رونمایی پلی استیشن ۵ در میانه ژوئن برگزار خواهد شد

رونمایی پلی استیشن 5

پیشتر شایعه شد که سونی قصد دارد بزودی کنسول نسل نهمی پلی استیشن ۵ را معرفی کند. کنسولی که از طراحی قابل توجهی برخوردار است و با سخت افزار بسیار قدرتمند بزودی از راه خواهد رسید.

 

بنابرگزارش بازی رایانه به نقل از VG247، به نظر می‌رسد سونی قصد دارد در ماه ژوئن از کنسول جدید پلی استیشن ۵ رونمایی کند. پیشتر نیز شایعه‌ای در این رابطه منتشر شده و حال این گزارش جدید به شایعات قبلی بوی حقیقت می‌بخشد.

از آنجایی که مایکروسافت رویداد آنلاین اینساید ایکس باکس را برگزار کرد، بسیاری در تعجب هستند که چرا سونی هیچ رویدادی نداشته و اطلاعات طراحی پلی استیشن ۵ را فاش نکرده است. اگرچه اخیرا کنترلر DualSense (دوال سنس) معرفی شد اما شاهد رونمایی کنسول پرحاشیه پلی استیشن ۵ نبودیم.

جیسون شرایر (Jason Schreier) اخیرا خبر از برگزاری رویدادی در ماه ژوئن توسط سونی را داد اما به دلیل شیوع کرونا بیان کرد تاریخ دقیقی ندارد؛ همچنین در پادکست جدید Press Start گزارش شده سونی در حال برنامه ریزی برگزاری رویداد ماه ژوئن برای کنسول جدید خود است.

او افزود دقیقا مشخص نیست در چه روزی از ژوئن باید شاهد برگزاری رویداد باشیم و یکی از علل اصلی عدم مشخص بودن تاریخ دقیق، شیوع ویروس کرونا بوده و همین امر تاریخ را مجهول کرده است. اخیرا Jeff Grubb از عوامل وب سایت Venture Beat در انجمن Resetera بیان داشت که ۴ ژوئن باید در انتظار برگزاری رویداد خاص سونی باشیم.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی‌توان به شایعات بی اساس اشاره کرد. برند ژاپنی درصدد است تا کنسولی قدرتمند و جذاب در مقایسه با ایکس باکس سری ایکس معرفی کند. بنابراین باید انتظار داشت با یک مدل برجسته از کمپانی ژاپنی رو به رو باشیم.

 

سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی