بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

بازی The Last of Us Part 2

چندی پیش شاهد تریلر جدیدی از بازی The Last of Us Part 2 بودیم که اینبار به جای فضای آرام تریلر قبلی شاهد خشونت بیشتر و همچنین نکات مهمی بودیم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

به گزارش بازی رایانه و به نقل از DualShockers تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2 چندی پیش منتشر شد و برخلاف تریلر قبلی که خیلی وقت پیش منتشر شده بود اینبار شاهد روی تاریک‌ و ترسناک‌تری از داستان زندگی پیش‌ روی الی (Ellie) بودیم؛ چنان که او در راه انتقام خود باید راه وحشتناک و سختی را طی کند. در این تریلر شاهد لحظات اکشن و خونین بیشتری به نسبت تریلر قبلی بودیم؛ همچنین این تریلر نکات جالب و قابل توجهی داشت که با دقت بیشتر حتما متوجه آنها شده‌اید.

البته قبل از پرداختن به جزئیات تریلر بهتر است نگاهی مجدد به متن مربوط به تریلر نیز داشته باشیم:

بعد از اتفاقات تلخی که آرامش الی در محله جکسون را بهم می‌زند، او برای گرفتن انتقام خود آماده می‌شود تا افرادی که مسئول این اتفاقات خونین و وحشیانه هستند را یکی پس از دیگری از میان بردارد و در این راه با عواقب فیزیکی و احساسی کارهای خود رو به رو می‌شود.

در همین چند خط توضیح نوشته شده درباره این تریلر می‌توان فهمید که الی چقدر تحت تاثیر خشونت‌های افراد قرار گرفته.

پس از نمایش چندباره این تریلر یا شاید همان بار اول ممکن است متوجه اطلاعات جدیدی که در طول تریلر نشان داده شد شده باشید؛ با ما همراه باشید تا به بررسی این نکات بپردازیم (دقت کنید که اطلاعات گفته شده در این قسمت هیچ ارتباطی با اطلاعات لو رفته اخیر نداشته و صرفا از تریلر رسمی بازی برداشته شده).

جول به الی گیتار زدن یاد می‌دهد

بازی The Last of Us Part 2

در همان ابتدای تریلر میبینیم که جول به قولی که داده بود عمل می‌کند و در حال یاد دادن نحوه گیتار زدن به الی است. در بازی The Last of Us در قسمت ایستگاه اتوبوس جول به الی قول داده بود که به محض تمام شدن کارشان به او گیتار زدن یاد می‌دهد و الی هم از این بابت امیدوار شده بود؛ حال با اینکه قاعدتا کار آنها تمام هم نشده ولی می‌بینیم که جول گیتار زدن را به الی آموزش می‌دهد.

البته فراموش نشده که در سال ۲۰۱۶ در تریلر رونمایی از این بازی شاهد گیتار زدن الی و حتی تنظیم کردن گیتارش بودیم ولی ندیده بودیم که جول این کار را به او آموزش دهد.

نشان پروانه روی گیتار جول

بازی The Last of Us Part 2

قطعا در همه تریلرهای پخش شده از بازی به تتو روی دست الی توجه کرده‌اید؛ که البته ایده‌ها و تئوری‌های زیادی نیز درباره توسط طرفداران گفته شده. اگر دقت کرده باشید این تتو روی زخمی که الی توسط یکی از افراد مسموم خورده بود هک شده پس ممکن است که آنرا برای قایم کردن زخم خود زده باشد تا سایر افرادی که از مصونیت او خبردار نیستند به اشتباه به او حمله نکنند.

البته این نکته قابل توجه ما در این بخش نیست؛ بلکه شکل تتو روی دست الی و همان نشان روی گیتار جول است که هر دو یک پروانه یک شکل هستند و ممکن است الی تتو خود را برای به یاد داشتن خاطره یادگیری نحوه گیتار زدن از جول، روی دستش زده باشد. به هر حال امیدواریم بعد از انتشار بازی اطلاعات بیشتری از خود کاراکتر درباره آن بدست آوریم.

خشم الی

بازی The Last of Us Part 2

از همان ابتدای کار هم متوجه شده بودیم که بازی The Last of Us Part 2 یک بازی خشونت‌بار و ترسناک خواهد بود؛ نیل دراکمن در گذشته گفته بود که «بازی درباره چرخه خشونت و تاثیرات آن بر روی فردی که به آن مرتکب شود و همچنین افرادی که نزدیک به او هستند خواهد بود» و همچنین اشاره کرده بود که تمام تلاش آنها برای «ساخت این بازی به واقعی‌ترین شکل ممکن» است تا بازیکنان تاثیر خشونت در آنرا حس کنند.

در تریلرهای منتشر شده کم کم می‌توان به خشم درون الی با گفتن جمله‌هایی مانند «همه آنها را پیدا میکنم… آنها را میکشم… یک به یک میکشم» پی برد اما هیچوقت چهره این کاراکتر را به این حد عجیب و قابل تامل، همانطور که در این صحنه نمایش داده شده ندیده بودیم؛ که با صورتی خونین و چهره‌ای پر از پشیمانی به چیزی یا کسی روی زمین نگاه می‌کند. ممکن است خون روی صورتش یا چیزی که روی زمین به آن نگاه می‌کند از نزدیکانی باشد که در بین خشم و نفرت خود از دست داده است.

 

منبع: بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی