بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

بازی Resident Evil 8 - بازی رایانه

به تازگی یکی از کارکنان «کپکام» اطلاعات بیشتری را در مورد بازی معرفی نشده Resident Evil 8 منتشر کرد.

 

به گزارش بازی رایانه، اطلاعات جدیدی از بازی معرفی نشده Resident Evil 8 منتشر شده است که به خشونت بالا و تاریکی بیشتر آن نسبت به نسخه‌های قبلی سری خبر می‌دهد. بعد از شکست‌های متوالی سری بازی «رزیدنت ایول» در ارائه یک تجربه ترسناک، نسخه هفتم بازی بعد از سالیان طولانی دوباره توانست نشان دهد که چرا این سری یکی از مشهورترین بازی‌های ترسناک تاریخ به حساب می‌آید. نسخه هفتم با تغییر دوربین سوم شخص این سری به دوربین اول شخص، توانست المان ترس در بازی را به حد زیادی بالاتر ببرد و با طراحی‌های جذاب خود، طرفداران این سبک را بار دیگری به سمت این سری کشاند. حال به نظر می‌آید که نسخه هشتم این سری قرار است یک پله بالاتر برود و تجربه‌ای خونین‌تر را نسبت به نسخه‌های قبلی این سری به طرفداران ارائه دهد.

یکی از کارکنان قدیمی کپکام، «گولم داسک»، اطلاعات بیشتری را از بازی معرفی نشده کپکام ارائه کرد. به گفته او، نسخه هشتم سری رزیدنت ایول، تاریک‌ترین اتمسفر و خونین‌ترین لحظات را در بین تمام نسخه‌های این سری دارد. او اضافه کرد که دشمنان در این بازی، شاید یکی از ترسناک‌ترین دشمنانی باشند که در طول این سری مشاهده کرده‌اید. قبل‌تر هم اطلاعات بیشتری در مورد این بازی معرفی نشده منتشر شد؛ از اول شخص بود دوباره دوربین بازی تا وجود المان‌های توهم و ترس روانی. همچنین اعلام گردید که بازی به احتمال زیاد با نام Resident Evil 8 Village معرفی خواهد شد و در سال ۲۰۲۱ روانه بازار می‌شود. به گفته آقای گولم داسک، زمان زیادی به معرفی بازی نمانده است و از هیجان بالای خود به دلیل نزدیک شدن به زمان معرفی بازی خبر داد.

با توجه به موفقیت بالای نسخه هفتم، انتظار می‌رود که کپکام ویژگی‌های زیادی از نسخه هفتم را وارد نسخه بعدی این سری کند. با اینکه رزیدنت ایول ۸ به صورت رسمی معرفی نشده است، اما منابع خبری که نوید از انتشار این بازی می‌دهند، کاملا معتبر هستند و نمی‌توان این اخبار را به عنوان شایعاتی بی‌اساس در نظر گرفت پس احتمال می‌رود در آینده‌ای نزدیک نسخه هشتم این سری محبوب توسط کپکام معرفی شود و طرفداران این سبک را بیش از همیشه به وجد آورد.

 

منبع: بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی