بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

ایکس باکس سری ایکس

شرکت مایکروسافت(Microsoft) در حال توسعه کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس (Xbox Series X) است. کنسولی که به گفته مایکل پچر (Michael Pachter) قیمت آن چیزی حدود ۴۰۰ دلار خواهد بود و کمتر نیست.

 

بنابرگزارش بازی رایانه، به گفته پچر، مایکروسافت قصد دارد کنسول نسل جدید خود را با قیمتی محدوده ۴۰۰ دلار عرضه کند. این قیمت دقیقا همان چیزی است که کارشناسان پیش بینی می‌کردند. پیش از این کارشناسان بیان داشتند که پلی استیشن ۵ (PS5) یا ایکس باکس سری ایکس بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلاری هستند. اما گفته جدید پچر نشان می‌دهد مایکروسافت برای رقابتی شدن قیمت، هزینه ۴۰۰ دلاری را برای خرید ایکس باکس سری ایکس در نظر گرفته است. پچر افزود اگرچه قیمت ۴۰۰ دلار برای مایکروسافت ضرر آفرین است، اما برند ردموندی در زمینه‌های دیگر سود کافی را بدست می‌آورد.

اگر ایکس باکس سری ایکس با قیمت ۱۰۰ دلار کمتر از محصول سونی به فروش برسد، قطعا ضربه‌ای به شرکت ژاپنی وارد خواهد شد و می‌تواند نسل نهم را با موفقیت مایکروسافت به پایان برساند. مایکل پچر افزود سونی قیمت ۵۰۰ دلار را هدف قرار داده و مایکروسافت برای اینکه بتواند عملکرد بهتری داشته باشد، هزینه ۱۰۰ دلار کمتر خواهد گرفت. او معتقد است تا زمانی که سونی قیمتی برای پی اس ۵ اعلام نکند، قیمت نهایی ایکس باکس سری ایکس را اعلام نمی‌کند. مایکروسافت در چند ماه گذشته اطلاعات قیمت ایکس باکس سری ایکس را اعلام نکرده و تنها به معرفی برخی عناوین جدید و ارائه اطلاعات سخت افزاری کنسول نسل نهمی خود پرداخت.

در هر صورت جولای امسال مایکروسافت یک رویداد دیگر برگزار خواهد کرد که در آن به معرفی عناوین انحصاری بزرگ ایکس باکس سری ایکس می‌پردازد. مشخص نیست سونی پی اس ۵ را با چه طراحی و قیمتی ارائه خواهد داد. ایکس باکس سری ایکس بیشتر اطلاعات آن فاش شده و نمی‌توان به شایعات بی اساس اشاره کرد.

منبع: بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی