بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

نویسنده فیلم Batman & Robin بخاطر کیفیت پایین فیلم عذر خواهی کرد

فیلم Batman & Robin

«آکیوا گلدمن» نویسنده فیلم Batman and Robin اخیرا برای کیفیت پایین فیلم خود که مورد استقبال طرفداران واقع نشده بود عذر خواهی کرد.

به گزارش بازی رایانه، اهمیت کتاب‌ها و داستان‌های کامیک بر صنعت فیلم سازی بر کسی پوشیده نیست و به همین منظور استودیوها و شرکت‌های فیلم سازی فراوانی جهت ساختن فیلم‌هایی مبنی بر داستان‌های کامیک و جلب نظر منتقدان و بینندگان و کسب رتبه‌ای بالا در جدول باکس آفیس ساخته شده‌اند.

یکی از معروفترین داستان‌های کامیک که تاثیر بسزایی در صنعت سینما گذاشته داستان Batman است چرا که از دهه نود تاکنون فیلم‌های فراوانی توسط کارگردان‌های متفاوتی بر اساس داستان‌های بتمن ساخته شده است. یکی از این نمونه فیلم‌ها Batman & Robin بود که در سال ۱۹۹۷ ساخته شد و متاسفانه برخلاف انتظار، بیشتر مورد تمسخر بینندگان قرار گرفت.

آکیوا گلدمن (Akiva Goldman) نویسنده این اثر بدلیل کیفیت پایین فیلم که موجب تمسخر بینندگان شده بود، گفت:

این فیلم من را گیج کرد! نکته اینجاست که هیچ کسی نمیخواست این فیلم بد از آب دربیاید؛ اینگونه نبود که تصمیم بگیریم باید فیلم Batman and Robin بد باشد؛ در اواسط فیلم برداری بود که به جالب بودن حالت تاریک فیلم پی بردیم. من واقعا متاسفم.

بنظر می‌رسد عذرخواهی صادقانه گلدمن تا حدی قابل پذیرش باشد و ثابت کند که از ابتدا قرار بر این بوده که اقتباسی تاریک از داستان رابین و بتمن ارائه دهد اما متاسفانه فیلمی بسیار پیش پا افتاده و بسیار متفاوت تر از چیزی که انتظار میرفت اکران شد.

گلدمن همچنان از رسانه‌ها خواهش کرد کمک کنند تا شوخی‌های مربوط به فیلم فراموش شوند و افزود که هنگام فیلم برداری این کار، اثر برای فیلم برداران بسیار با ارزش بوده است.

 

منبع: سایت بازی رایانه

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی