بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

فیلم Sonic The Hedgehog

به نظر می‌رسد که آدام ساندلر (Adam Sandler) هنگام تماشای فیلم Sonic The Hedgehog در سینما با جیم کری (Jim Carrey)  تماس تلفنی گرفت و به او گفت که بسیار از بازی‌اش در این فیلم خوشش آمده.

به گزارش بازی رایانه، طبیعا تمامی طرفداران سینما با این موضوع موافق هستند زمانی که بر روی صندلی یک سینما نشسته‌اید و فیلم معروفی را تماشا میکنید، باید تلفن همراه خود را خاموش کرده و تنها بر روی خود فیلم تمرکز کنید؛ حال میخواهد  به ‌علت نور شدید صفحه‌ی نمایش پرده سینما باشد یا چک کردن شبکه های اجتماعی و یا حتی جواب دادن یک تماس تلفنی؛ زیرا این کار میتواند باعث آزار بسیاری از کسانی شود که به دیدن فیلم آمده‌اند. با وجود اینکه بسیار بعید است یک هنرمند مشهور خود این‌کار را انجام دهد اما به نظر می‌رسد که آدام ساندلر این‌کار را کرده است؛ هنگامی که او به‌ همراه اعضای خوانواده‌اش برای دیدن فیلم Sonic The Hedgehog به سینما رفته بود، بعد از تماشا قسمتی از فیلم همانجا در سینما با جیم کری بازیگر این فیلم تماس گرفته و به او گفته که «بسیار از ایفای نقشش لذت برده و عاشق بازی‌اش در این فیلم شده» است.

او در یکی از مصاحبه‌هایی که با مطبوعات داشته از مکالمه تلفنی خود با جیم کری تعریف کرده است.

از همانجا در سینما با کری تماس گرفتم و داشتم به او میگفتم که چقدر هنگام بازی این نقش بامزه به نظر میرسد؛ نمیدانستم فیلمی است که در سینما میبینم اما باید بگوییم که آنجا تعداد کمی از مردم بودند اما من باصدای بلند میخندیدم. همینطور تمامی افراد پشت سرم همگی میخندیدیم؛ انگار شب بزرگ سونیک بود.

این تنها ساندلر نیست که عاشق بازی جیم کری در نقش دکتر رباتنیک (Doctor Robotnik) شده. او کاملا در مورد این فیلم و نحو بازی کری  حق دارد؛ جیم کری بسیار عالی نقش خود را بازی کرده و تا به‌حال نظر خیلی از بیننده‌ها را بخود جلب کرده است.

 

منبع: سایت بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی