بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

بازی Halo: Infinite در رویداد تیر ماه Xbox 20/20 مشخص خواهد شدبازی Halo: Infinite

چندی پیش شرکت مایکروسافت یک رویداد آنلاین برگزار کرد و چند عنوان جدید از جمله گیم پلی بازی اساسینز کرید والهالا (Assassin’s Creed Valhalla) در آن به نمایش درآمد. حال به نظر می‌رسد در ماه جولای باید انتظار برگزاری رویداد بزرگ‌تری را داشته باشیم که طبق گفته‌ها در آن از بازی Halo: Infinite رونمایی خواهد شد.

بنابرگزارش بازی رایانه بازی Halo: Infinite انحصاری کنسول ایکس باکس سری ایکس و ویندوز ۱۰، در رویداد بزرگ تیر ماه Xbox 20/20 حضور خواهد داشت و این یعنی مایکروسافت در نظر دارد یک نمایش گیم پلی خیره کننده از این عنوان ارائه دهد. نخستین بار در E3 2018 بود که شاهد معرفی بازی انحصاری Halo: Infinite بودیم اما اطلاعات بسیاری ارائه نشد؛ از این رو انتظار داریم که در این رویداد سعی در حفظ کیفیت همان کنفرانس E3 هرساله مایکروسافت شود و با نمایش‌های بزرگی برگزار شود.

البته در E3 2019 یک نمایش جذاب از Halo: Infinite به اجرا درآمد که در آن مستر چیف (Master Chief) را با چهره پیرتر و جالب مشاهده کردیم؛ از آن زمان اخبار پیرامون Halo: Infinite به شدت محدود بود و با گذشت شش ماه از معرفی ایکس باکس سری ایکس تاکنون هیچ ویدئو گیم پلی از این عنوان به اجرا درنیامده است.

در رویداد آنلاین پیشین بازی‌هایی چون Chorus دیپ سیلور، The Medium و برخی دیگر به نمایش درآمدند در حالی که خبر فعلی قابل پیش بینی بود، استودیو ۳۴۳Industries در صفحه رسمی توییتر خود رسما این موضوع را تایید کرد و خبر از نمایشی هیجان انگیز برای رویداد آنلاین ماه جولای داد.

متاسفانه مایکروسافت تاریخ دقیقی برای Xbox 20/20 جولای اعلام نکرده است.

 

منبع: سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی