بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

 

نقشه بازی Assassin's Creed Valhalla

بیشتر گیمرها یک بازی جهان باز را بیشتر به کیفیت مشاهده می‌کنند نه وسعت نقشه و از این دست موارد. اما برای نقشه بازی Assassin’s Creed Valhalla (اساسینزکرید والهالا) شرکت یوبیسافت (Ubisoft) داستان دقیقا همین است.

 

بنابرگزارش بازی رایانه، بازی آینده نقش آفرینی اساسینزکرید والهالا قرار است نقشه بزرگ‌تری به دلیل جدیدتر بودن نسبت به اساسینز کرید اودیسی (Assassin’s Creed Odyssey) داشته باشد. به تازگی جولیان لافری(Julien Laferriere) تهیه کننده بازی مورد نظر در طی مصاحبه اخیر خود اطلاعات جدیدی از نقشه بازی Assassin’s Creed Valhalla فاش کرده است.

به گفته این تهیه کننده، این بازی در مقایسه با اودیسی از نقشه بزرگ‌تری برخوردار است. این یعنی عملا بازیکنان می‌توانند در نیای بازی گشت و گذاری منحصربفردتر داشته باشند.

لافری به نقشه انگلیس و نروژ این عنوان نیز اشاره داشته است. وی بیان کرد که این نقشه‌ها واقع گرایانه طراحی شدند تا گشت و گذاری لذت بخش را بتوان تجربه کرد. همچنین گفته شده برخی نقاط مخفی هم در این بازی تعبیه شده که افراد با طی کردن مراحل شاهد افزوده شدن آنها به نقشه اصلی خواهند بود. اگرچه گفته نشده که این قسمت از نقشه چگونه خواهد بود اما می‌توان متصور شد که شباهت بسیاری به نقشه جنگ جهانی اول در عنوان سیندیکیت (Assassin’s Creed Syndicate) داشته باشد. احتمالا شخصیت اصلی بازی ایوور (Eivor) بتواند به این دنیای مخفی به صورت شگفت انگیزی سفر کند و امر معمولی نیست.

طی ماه‌های آینده یوبیسافت اطلاعات بیشتری پیرامون این بازی ارائه خواهد داد و نباید به این اطلاعات محدود بسنده کرد. عنوان موردبحث قرار است در اواخر سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم PC، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود.

انتظار می‌رود که این عنوان در مقایسه با اودیسی با واکنش‌های مثبتی رو به رو شود.

 

منبع: سایت بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی