بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

شایعه: بازی Mafia II: Definitive Edition تا چند روز آینده منتشر شود

بازی Mafia II: Definitive Edition

به نظر می‌رسد که زمان عرضه بازی Mafia II: Definitive Edition خیلی زودتر از چیزی است که همه فکر می‌کردند.

 

به گزارش بازی رایانه، به نظر می‌رسد که نسخه ریمستر Mafia 2 به زودی قرار است روانه بازار شود. پس از لو رفتن تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده مافیا، جدیدا تاریخ انتشار نسخه ریمستر مافیا ۲ نیز از همان منبع لو رفته است. این منبع همان فروشگاه مایکروسافت بوده که بازی Mafia II: Definitive Edition را برای تاریخ ۳۰ اردیبهشت لیست کرده است. به نظر می‌رسد سه پلتفرم پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی میزبان این بازی خواهند بود. این بازی توضیحات زیر را نیز در صفحه فروشگاه مایکروسافت برای این عنوان نوشته است.

داستان بازی Mafia II

قسمت دوم از سه گانه مافیا شما را به شهر نیویورک دهه پنجاه میلادی می‌برد. با بازسازی شدن این عنوان، می‌توانید دنیای زیبای بازی را با جذابیت بیشتری در زمان طلایی خلافکارهای مافیا تجربه کنید. ستاره جنگ، ویتو وارد بازی خلافکارها و مافیا می‌شود تا با در آوردن پول کافی، قرض‌های مالی پدرش را پرداخت کند. او به همراه دوست خود جو، از پله‌های خطرناک خانواده‌های مافیا بالا می‌رود تا پول، شهرت زیادی را به قیمت خطر بالا به دست آورد.

خریداران بازی می‌توانند از کت چرمی ویتو در بازی‌های Mafia: Definitive Edition و Mafia III: Definitive Edition بهره‌مند شوند. با اینکه هنوز خبری از زمان عرضه نسخه بازسازی Mafia III مطرح نشده است، انتظار می‌رود این عنوان نیز همزمان با نسخه بازسازی مافیا ۲ منتشر شود. با اینکه شاید بهتر باشد تا زمان معرفی رسمی تاریخ عرضه بازی صبر کرد، اما می‌توان تقریبا از تمام اطلاعاتی که در فروشگاه مایکروسافت منتشر شده است مطمئن بود. در توضیحات تکمیلی، بیان شده که این بازسازی چیزهای جدیدی نیز به بازی اضافه کرده و داستان را تا حدی گسترده‌تر کرده اما بازهم همان مافیایی است که طرفداران به یاد دارند.

 

منبع: سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی