بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

شایعه: مردان‌ایکس و چهار شگفت انگیز به دنیای سینمایی مارول (MCU) خواهند پیوست

دنیای سینمایی مارول MCU

منبع موثقی که در گذشته اخباری درمورد فیلم اونجرز اندگیم (Avengers Endgame) را منتشر کرده بود حال از پیوستن مردان ایکس (X-Men) و چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) به دنیای سینمایی مارول MCU خبر می‌دهد.

 

به گزارش بازی رایانه،  پیش از منتشر شدن فیلم اونجرز اندگیم، اطلاعات خاصی از سوی فردی در مورد این فیلم منتشر شد که بعد ها کاملا به حقیقت پیوستند؛ این اطلاعات در پیج تویتری به اسم روگر واردل ( Roger Wardell) گذاشته شده بودند و اتفاقاتی از قبیل حضور رابرت ردفورد (Robert Redford) و فرانک گریلو (Frank Grillo) و سنگین وزن شدن ثور در آن پیش‌بینی شده بود.

حال شایعات دیگری از سوی این پیج توییتر منتشر شده است؛ مبنی بر اینکه مردان ایکس و چهارشگفت انگیز به دنیای سینمایی مارول MCU خواهند پیوست؛ او حتی از جان کراسینسکی (John Krasinski) وجیانکارلو اسپوسیتو (Giancarlo Esposito) تحت عنوان کسانی که ممکن است نقش های اصلی را بازی کنند نام برده است.

بنظر میرسد دنیای سینمایی مارول اینروزها هرچه بیشتر به سمت فاز چهارم خود حرکت می‌کند، تمایل بیشتری هم به بعدی کیهانی با دنیاهایی چندگانه خواهد داشت که به راحتی این موضوع را می‌توان در آخرین فیلم‌های اکران شده آن حس کرد. شاید این همان دلیلی باشد که تا کنون از سوی مارول نامی از مردان ایکس و چهارشگفت انگیز برده نشده؛ زیرا استفاده از دنیاهای چندگانه این امکان را به مارول میدهد که به عنوان مثال قهرمان مرده ایی را  به میدان نبرد بازگرداند و یا شخصیت‌های جدیدی را معرفی کند که در فیلم حضور نداشته‌ بودند.

منبع: سایت بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی