بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice

به نظر می‌رسد که متن و طرح اصلی فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice مود بسیار تاریکتری نسبت به فیلم ارئه شده داشته است.

 

به گزارش بازی رایانه، در سال ۲۰۱۶ فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice به کارگردانی زک اسنایدر(Zac Snyder) ساخته شد و بعد از اکران این فیلم بحثی بر سر زبان‌ها افتاد که مود یک فیلم ابرقهرمانی تا چه حدی باید تاریک باشد؟ این در حالی بود که بعدها بنا به‌ گفته نویسنده این اثر، در این فیلم خیلی چیزها می‌توانست متفاوت‌تر و بهتر باشد.

قرار بر این بوده است که فیلم را ولفگانگ پترسون (Wolfgang Peterson) کارگردانی کند، با بازی کالین فاریل (Colin Farrell) در نقش بتمن و جود لا (Jude Law) در نقش سوپرمن، اما بعدها با عوض شدن نویسنده تصمیم گرفته شد که کمی از مود تاریک فیلم کاسته شود؛ زیرا نویسنده جدید اینگونه تصور میکرد که این اثر برای یک فیلم ابرقهرمانی زیادی تاریک است.

فیلم میتوانست اینگونه شروع شود که بروس وین (Bruce Wayne) بازنشسته شده و در مراسم تدفین آلفرد شرکت میکند؛ سپس بتمن گذشته خود را فراموش کرده و به نزد همسرش بازمیگردد؛ آنها در کنار هم زندگی میکنند تا زمانی که جوکر همسر بتمن را به‌قتل می‌رساند.

اما چنان که به نظر می‌رسد، نویسنده دوم فیلم هیچ با این نظرات و اتفاقات موافق نبوده و در حقیقت آنها را برای داستان فیلم مناسب نمی‌دانست؛ او معتقد بود که این وقایع دور از انتظار بیننده هستند و شاید تنها برای نوشتن روی کاغذ مناسب باشند. او موافق بود هرچیزی که بر روی کاغذ مناسب و جذاب باشد  لزوما برای دنیای واقعی مناسب نیست؛ حتی با وجود جو تاریک فیلم.

مشکلات این فیلم حتی بیشتر از این‌ها بود و بازیگر نقش سوپرمن جود لا، بدلیل نارضایتی‌هایی که داشت تیم را ترک کرد. اکنون با وجود این تفاسیر طرفداران تنها می‌توانند تصور کنند که اگر فیلم دقیقا بر اساس متن اصلی نوشته می‌شد چگونه می‌توانست باشد؟

منبع: سایت بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی