بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

پلی استیشن 5

به تازگی در جریان یک رویداد آنلاین، دموی فنی موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ که روی کیت توسعه پلی استیشن ۵ اجرا شد به نمایش درآمد. در این بین تیم سوینی (Tim Sweeney) مدیرعامل اپیک گیمز اظهار نظری درباره‌ی کنسول نسل بعدی سونی (Sony) داشته است.

بنابر گزارش بازی رایانه، تیم سوینی مدیرعامل اپیک گیمز، در جریان یک استریم اظهار داشت که کنسول نسل جدید سونی یک پدیده بوده و عملکرد خارق العاده‌ای دارد؛ وی افزود که این کنسول معماری گرافیکی قبلی را به خوبی زیر پا گذاشته است.

سونی با سخت افزار جدید خود یک پدیده را خلق کرده است؛ این کنسول بازی نه تنها گرافیک جدیدی را دربرمی‌گیرد، بلکه معماری تازه‌ای نسبت به نسل قبل بوده و از فضای ذخیره سازی نسل جدید هم برخوردار است. بنابراین پیچیده‌ترین مسائل به کمک این ویژگی حل می‌شود.

سوینی معتقد است با کنسول‌های نسل جدید بازیکنان دیگر نباید انتظار داشته باشند وضوح گرافیکی و گیم پلی کاملا به قبل شباهت داشته باشد، بلکه تحول بزرگی در راه است که رضایت آنها را در پی خواهد داشت. سوینی می‌گوید به لطف سخت افزار جدید سونی، می‌توان پروژه‌هایی که در ذهن داشتیم را به حقیقت تبدیل کنیم.

او افزود که دیگر دوره لودینگ میان پرده‌ای به پایان رسیده و بازیکنان به سرعت می‌توانند بازی مورد نظر خود را از هرجایی ادامه دهند. سوینی بیان داشته که معماری سخت افزار پلی استیشن ۵ در کلاس جهانی توسعه یافته و می‌توان از آن انتظارات بسیاری داشت.

البته باید اضافه کرد که اطلاعات تکمیلی پیرامون پلی استیشن ۵ بزودی دردسترس قرار خواهد گرفت؛ تاکنون سونی اشاره به زمان رونمایی این کنسول نداشته و طبق گزارش قبلی باید در تیرماه امسال شاهد معرفی آن باشیم.

 

منبع: سایت بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی