بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

کارگردان بازی God of War

کوری بارلوگ کارگردان بازی God of War در آخرین پست اکانت رسمی توئیتر خود اظهار داشت که به ساخت یک عنوان بازسازی شده از «سایلنت هیل» (Silent Hill) علاقه دارد.

 

به گژارش بازی رایانه، در نسل گذشته شاهد بسیاری از ریمسترهای اچ دی (HD) برخی از بازی‌ها مانند د لست اف آس (The Last of Us) بودیم که با افزایش گرافیک عناوینی که بیشتر مورد استقبال طرفداران قرار گرفته بودند، آنها برای تجربه مجدد کاربران اینبار با کیفیتی بهتر روانه بازار می‌کردند.

اما در نسل حاضر می‌توان گفت برای اولین بار اتفاقی افتاد که طی آن یک بازی قدیمی و خاطره‌انگیز با یک گیم‌پلی جدید و انحصاری مجددا در دست ساخت قرار گرفت که به ریمیک (Remake) یا همان بازسازی معروف شد. همانطور که از اسمش هم پیداست، در این کار یک بازی قدیمی و محبوب توسط شرکت سازنده انتخاب می‌شود و تقریبا تمامی عناصر گیم‌پلی آن به‌روز می‌شوند؛ در این پروسه صرفا داستان و بدنه اصلی بازی حفظ شده و به عبارتی می‌توان گفت با یک بازی جدید اما در محیط و با داستان همان عنوان قدیمی روبه‌رو خواهیم شد.

ساخت عناوین بازسازی را بدون شک باید مدیون شرکتی باشیم که این کار را شروع کرده، کمپانی کپکام؛ این شرکت با بازسازی بازی نوستالژی رزیدنت اویل ۲ (Resident Evil 2) این کار را شروع کرد که با استقبال شدید طرفداران نیز همراه شد.

حال که بازار ساخت عناوین بازسازی باز شده، در شبکه مجازی توئیتر از کارگردان بازی God of War کوری بارلوگ سوال شده بود که اگر قصد بازسازی یکی از عناوین متال گیر (Metal Gear)، تویستد متال (Twisted Metal) و سایلنت هیل را داشته باشد کدام را انتخاب خواهد کرد؛ گرچه انتخاب بین دو عنوان سایلنت هیل و متال گیر واقعا کار دشواری است اما این کارگردان استودیو سانتا مانیکا (Santa Monica Studio) پس از انتخاب بازی سایلنت هیل، اعلام کرد که حتی برای کارگردانی آن حاضر خواهد بود.

منبع: سایت بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی