بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

 

Tencent

آقای «کن‌ایچیرو ایمایزومی» که از کهنه‌کاران و کارکنان بسیار مهم Kojima Productions بود، به Tencent ملحق شد.

 

بنابر گزارش بازی رایانه ، یکی از کارکنان تیم کوجیما که بیش از ۲۰ سال با او همکار بود، پس از جدایی خود به Tencent ملحق شد. او نقش بسیار مهمی در پیشروی ساخت Death Stranding داشت و کمک‌های زیادی را در قالب کارگردان کمکی به کوجیما کرد. او هم اکنون به شعبه Tencent آمستردام ملحق شده است. این کمپانی قصد دارد تا از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این منطقه استفاده کند و سرویس‌های برنامه «وی‌چت» را گسترش دهد. Tencent هیچ ربطی به دنیای بازی‌های ویدیویی ندارد و حوزه فعالیت آنها بیشتر مرتبط با سرویس‌های اینترنتی است.

آقای ایمایزومی از بنیان‌گذاران کوجیما پروداکشنز بود که بعد از اخراج شدن این استودیو توسط Konami به استقلال رسید. او بر روی تمام Metal Gear Solidهایی که از سال ۲۰۰۱ منتشر شده بود کار کرده است و نقش نسبتا مهمی را در توسعه هریک از آنها ایفا کرده بود. با اینکه دلیل جدا شدن او از کوجیما به صورت رسمی منتشر نشد، منابع گزارش از اختلاف او با دیگران کارگردان‌های حاضر در کوجیما پروداکشنز را دادند. آقای ایمایزومی در توری که برای Death Stranding برپا شده بود نیز غیبت داشت و هیچ حضوری از خود نشان نداد.

بازی Death Stranding در سال ۲۰۱۹ بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و امسال نیز نسخه رایانه‌های شخصی آن روانه بازار خواهد شد. این بازی با واکنش‌ها و نقدهای متفاوتی رو به رو شد و برخی عاشق آن شدند در حالی که عده زیادی آن را حوصله سربر توصیف کردند. قابل ذکر است که آقای ایمایزومی نقش بسیار پررنگی را در روند توسعه و کارگردانی Death Stranding ایفا کرده بود.

منبع: سایت بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی