بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

آپدیت Call of Duty: Modern Warfare در دسترس قرار گرفت

آپدیت Call of Duty: Modern Warfare

امروز شاهد عرضه آپدیت بزرگ Call of Duty: Modern Warfare بودیم تا حجم کلی بازی از ۲۰۰ گیگابایت هم فراتر رود!

 

به گزارش بازی رایانه و به نقل از Pushsquare، امروز یک اپدیت جدید با حجم ۳۰ گیگابایت برای بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد. این آپدیت علاوه بر رفع مشکلات فنی، ویژگی و مدهای جدیدی هم به بازی اضافه کرده است.

در بخش چند نفره بازی شاهد یک نقشه جدید با نام Hardhat هستیم. این نقشه در اصل بازسازی یک نقشه از بازی Modern Warfare 3 با همین نام است. در قسمت Gunfight هم یک منطقه جدید به نام Aisle 9 در دسترس قرار گرفته است. نقشه Hardhat بنابر توضیحات سازنده «یک نقشه مناسب برای مبارزات نزدیک و سریع» است. با این حال «این نقشه شامل مناطق با فواصل زیاد هم می‌شود، پس استفاده از تفنگ‌های مختلف می‌تواند در پیروزی شما اثرگذار باشد».

همچنین این اپدیت برای بخش بتل رویال بازی که چند ماه قبل با نام Warzone منتشر شد، برخی تغییرات را به همراه داشته است. از جمله این تغییرات می‌توان به اضافه شدن اسلحه‌های جدید به قسمت Gulag اشاره کرد. در این بخش بازیکنان بعد از مرگ در نبرد‌های اصلی باید برای برگشت به ادامه مچ، یک مبارزه یک به یک را برنده شوند. پیش از این تنها تفنگ‌هایی به مانند پیستول و شاتگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گرفت اما از امروز سلاح‌هایی به مانند M13 و AK-47 نیز به بازیکنان بر حسب شانس داده می‌شود.

در فروشگاه‌های خرید در وارزون نیز یک آیتم جدید به نام Armor Box در دسترس قرار گرفته است. این آیتم در میدان مبارزه به شما و هم تیمی‌هایتان اجازه دریافت زره اضافه می‌دهد. این آیتم در مبارزات شدید بسیار کاربردی خواهد بود.

یک مد جدید به نام Classic Battle Royale نیز به بازی اضافه شده است. این مد در اصل یک تجربه بتل رویال بدون ویژگی‌های خاص وارزون را ارائه می‌دهد. در این مد امکان بازگشت به مبارزه پس از مرگ وجود ندارد و فروشگاه‌های خرید درون بازی نیز از آن حذف شده است.

آپدیت Call of Duty: Modern Warfare امروز برای دارندگان بازی در دسترس قرار گرفت. با اینکه آپدیت ویژگی‌های بسیاری را به بازی اضافه کرد اما حجم ۳۰ گیگابایتی آن اعتراض‌هایی هم به دنبال داشت. از آن‌جایی که بعد از نصب آپدیت حجم کلی بازی به بیش از ۲۱۰ گیگ می‌رسد بسیاری از بازیکنان نسبت به بهینه نبودن حجم آپدیت‌ها اعتراض داشتند.

 

منبع: سایت بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی