بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

توضیحات نایب رئیس شرکت پلی‌استیشن درباره معرفی کنسول جدید

نایب رئیس شرکت پلی‌استیشن

اخیرا نایب رئیس شرکت پلی‌استیشن طی مصاحبه‌ای با منابع خبری سخنانی را درباره نحوه معرفی کنسول جدید پلی‌استیشن ۵ ارائه داده و اظهار کرده که این روش معرفی را بد نمی‌داند.

 

به گزارش بازی رایانه و به نقل از Push Square، آدام بویز (Adam Boyes) نایب رئیس شرکت پلی‌استیشن اخیرا مصاحبه‌ای درباره روش و طریقه جدید معرفی کنسول‌های جدید، به ویژه پلی‌استیشن ۵ انجام داده است که در آن به بیان برخی تفاوت‌های بین نسلی در عرضه پلی‌استیشن ۴ و ۵ می‌پردازد.

همانطور که شاهد هستیم، معرفی کنسول‌های نسل آینده بنا بر دلایل مختلفی مانند نوآوری‌ها و همچنین انتشار ویروس کرونا تحت تاثیر قرار گرفته و آن را نسبت به نسل‌های گذشته کمی متفاوت‌تر کرده است. با وجود دوران قرنطینه حاضر و خانه‌نشینی مردم، تیم‌های دو شرکت مایکروسافت و سونی هردو در تلاش هستند تا به بهترین شکل ممکن برای کنسول‌های نسل آینده خود بازاریابی کنند اما این مسئله برای این دو شرکت تفاوت‌های بسیاری دارد؛ در حالی که شرکت مایکروسافت در آذر ماه سال گذشته (دسامبر ۲۰۱۹) از ظاهر کنسول مورد انتظار خود رونمایی کرده بود، تیم سونی همچنان اطلاعات ظاهری مربوط به خود کنسول پلی‌استیشن ۵ و دسته معروف به DualSense آن را فاش نکرده و به نظر می‌رسد که برنامه‌های جدیدی نسبت به نسل‌های گذشته دارد.

اگر از دید عام به قضیه نگاه کنم، عملا هنوز هیچ چیز از کنسول‌های نسل آینده رونمایی نشده؛ مایکروسافت برنامه خود را دارد و سونی همچنان طرفداران را منتظر نگه داشته است‌.

حس می‌کنم که ما به فرهنگ تکرار کردن گذشته عادت کرده‌ایم اما من اینبار فکر می‌کنم که رونمایی‌های اصلی نزدیک به عرضه کنسول‌ها خواهند بود. برخی هنوز هم باور دارند که این یک جنگ میان کنسول‌ها است؛ درحالی که به عقیده من، هرکدام از شرکت‌ها در حال طی مسیرهای جدید و متفاوتی برای موفقیت هستند‌؛ گرچه این مسیر کمی با نسل‌های گذشته فرق می‌کند اما این اتفاق بدی نیست.

سخنان آدام بویز درباره متفاوت بودن نحوه رونمایی کنسول‌های نسل آینده به نظر درست می‌رسند؛ رونمایی از کنسول پلی‌استیشن ۴ و بازی‌های Killzone: Shadow Fall و Knak برای آن حدودا ۹ ماه قبل از عرضه کنسول به بازار انجام شده بود؛ اتفاقی که اینبار برای پلی‌استیشن ۵ تا به امروز به هیچ وجه شاهدش نبوده‌ایم.

منبع: سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی