بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

سری بازی Mafia

شرکت ۲K Games امروز خبر منتشر شدن Mafia: Trilogy را اعلام کرد و به نظر می‌رسد برای افرادی که در حال حاضر دارنده سری بازی Mafia (نسخه قدیمی) هستند، هدیه ویژه‌ای دارد.

 

به گزارش بازی رایانه، روز گذشته زمان انتشار بازی Mafia II: Definitive Edition در فروشگاه پلی‌استیشن استرالیا اعلام شد و امروز این عنوان برای انتشار در دسترس قرار می‌گیرد؛ با این وجود برخی از کاربرانی که توانسته‌اند بازی را تهیه کنند، در حال پخش استریم‌های مختلفی هستند تا گرافیک افزایش یافته بازی را برای بازدید سایر کاربران به نمایش بگذارند. البته پس از انتشار اولین ویدئوهای گیم‌پلی Mafia II: Definitive Edition، برخی از طرفداران با کامنت‌های منفی نشان دادند که همچنان گرافیک بازی قدیمی بوده و آنچه که انتظارش را داشتند برآورده نشد است‌.

به هر حال امروز این بازی در فروشگاه پلی‌استیشن قابل خرید خواهد بود اما نکته‌ای که باقی می‌ماند خبر خوب شرکت سازنده بازی، ۲K Games برای طرفداران این بازی است؛ بنا بر اعلام این شرکت، دارندگان نسخه‌های قدیمی بازی Mafia II و Mafia III می‌توانند پس از عرضه دیجیتالی ورژن‌های جدید، این عناوین را رایگان دریافت کنند! البته این قابلیت برای بازی Mafia II فقط از طریق فروشگاه Steam در دسترس خواهد بود؛ چراکه این عنوان برای کنسول‌های نسل حاضر پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر نشده است.

همچنین این شرکت به علاوه رایگان کردن دو عنوان ذکر شده، خبر دیگری را نیز برای دارندگان آنها در پلتفرم رایانه های شخصی اعلام کرد؛ افرادی که سری بازی Mafia را در گذشته از فروشگاه استیم خریداری کرده‌اند، می‌توانند در آینده برای تکمیل سه‌گانه خود خرج کمتری را داشته باشند؛ به این معنا که این کاربران پس از انتشار بازی Mafia: Definitive Edition می‌توانند برای خرید این عنوان تخفیف‌های ویژه‌ای را دریافت کنند.

بازی Mafia: Definitive Edition برای عرضه در تاریخ ۷ شهریور (۲۸ آگوست) بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه های شخصی برنامه ریزی شده است‌. همچنین انتشار این بازی برای استدیا و همچنین فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) به دلیل انتشار ویروس کرونا به تاخیر افتاده است.

منبع: سایت بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی