بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

شایعه: انتشار بازی Saints Row 5 به تاخیر خواهد افتاد

بازی Saints Row 5

طبق آخرین گزارشات کمپانی Embracer Group، به نظر می‌رسد که احتمال به تاخیر افتادن بازی Saints Row 5 برای سال آینده بسیار زیاد است.

 

به گزارش بازی رایانه و به نقل از Comicbook، چند سالی است که بازی Saints Row 5 در دست ساخت بوده و طرفداران این سری همچنان منتظر اخبار جدیدی از آن هستند؛ این عنوان که برای رونمایی در سال جاری برنامه ریزی شده، به نظر می‌رسد که قرار است مدتی دیگر نیز به علاوه این چند سال زمان برای طراحی بیشتر لازم داشته باشد تا احتمالا به عنوان یک بازی AAA در سال‌های آینده منتشر شود.

ساخت دو بازی AAA برای عرضه در سال‌ مالی جاری (تا ۱۱ فروردین سال آینده)، از برنامه‌های کمپانی Embracer Group برای امسال بوده است اما بنا بر آخرین گزارش‌ رسیده از این شرکت، ساخت این دو عنوان معرفی نشده به تاخیر افتاده و انتشار آنها برای سال مالی آینده (سال ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

در سال آینده با عرضه بازی‌هایی مانند Biomutant ،Chorus ،Deep Rock و بسیاری از عناوین دیگر، شاهد رشد چشمگیری در عرصه انتشار بازی‌های خود خواهیم بود. همچنین با این وجود، در سال‌های آینده باید رفته رفته آماده انتشار سالیانه بازی‌های AAA باشیم که در نتیجه آن حداقل یک عنوان را در هر سال معرفی خواهیم کرد.

گرچه هنوز هیچ اسمی برای این دو بازی معرفی نشده اما بسیاری از کاربران و طرفداران سری Saints Row بر این باورند که یکی از این دو عنوان حتما Saints Row 5 خواهد بود؛ البته با توجه به اینکه این بازی مدت‌هاست که در دست ساخت قرار گرفته، چنان هم بعید به نظر نمی‌رسد که به عنوان یکی از این دو بازی AAA در سال‌های آینده منتشر شود. به هر حال همانطور که مشاهده می‌شود Saints Row 5 جزء هیچ یک از اسامی معرفی شده در گزارش‌های اخیر کمپانی و سازندگان نیست و این امر به احتمال اینکه این بازی یکی از دو عنوان معرفی نشده باشد، شدت می‌بخشد.

حال با وجود اینکه هنوز هیچ خبر رسمی درباره تاریخ انتشار این عنوان‌ از سوی سازندگان آن منتشر نشده، طبق اعلام قبلی باید منتظر رونمایی و اخبار بیشتری درباره این بازی در سال جاری باشیم.

منبع: سایت بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی