بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

عکس‌های قسمت آینده سریال Legends of Tomorrow منتشر شد

سریال Legends of Tomorrow

عکس‌های مربوط به قسمت آینده  فصل پنجم سریال Legends of Tomorrow به نام The One Where We’re Trapped on TV از شبکه CW منتشر شد.

به گزارش بازی رایانه و به نقل از Comicbook  پخش فصل پنجم سریال آمریکایی Legends of Tomorrow که بر اساس شخصیت‌های کامیک DC ساخته شده است در ۲۱ ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ از شبکه CW شروع شد. طبق اعلام رسمی خود شبکه CW فصل پنجم این سریال در غالب ۱۵ قسمت اصلی و یک قسمت مخصوص خواهد بود.

حال این شبکه تصاویر مربوط به قسمت ۱۴ از فصل پنجم این سریال را به نام The One Where We’re Trapped on TV که در روز ۲۶ ماه می ساعت ۹ شب از این شبکه  پخش خواهد شد را منتشر کرده است. در این قسمت چارلی که مایسی ریچاردسان (Maisie Richardson-Sellers) نقش او را ایفا میکند در تلاش است تا لجندز را در برابر خواهرانش (the Fates) محافظت کند، برای همین همانطور که از نام انتخواب شده برای این قسمت پیدا است او آنها را به سریال‌های تلویزیونی میفرستد.

این اولین باری نیست که در سریال Legends of Tomorrow قهرمانان به همچین اقدامی دست میزنند و به یک برنامه یا سریال تلویزیونی میروند، در فصل پیشین نیز قسمتی با نام Legends of To-Meow-Meow ساخته شد که در آن قهرمان‌ها همچنان که در خطوط زمانی متفاوت و تغییر یافته ای و در سریال‌ها و برنامه های تلویزیونی همانند Charlie’s Angels و The A Team  و حتی Sesame Street زندگی میکردند. این قسمت ممکن است از هر قسمت پیشین ساخته شده دیوانه وار و هیجان‌ انگیز‌تر به نظر برسد تا حدی که ممکن است بیننده حتی به اینکه آنها همان لجندز هستند شک کند.

در این قسمت از سریال هنگامی که چارلی (Maisie Richardson-Sellers) بر خلاف ذات طبیعی خود عمل کرده و با خواهرانش (the Fates) دشمنی میورزد، لجندز را برای محافظت به برنامه‌های تلویزیونی متفاوت میفرستد. واضح و بدیهی است که لجندز از این اتفاق خوشحال و راضی نیستند اما باید راهی برای حل کردن مشکلی که دارند، پیدا کنند.

این قسمت از سریال Legends of Tomorrow را مارک گاگنهیم (Legends of Tomorrow) کارگردانی کرده و گریین گادفریی (Grainne Godfree) و جیمز ایگان (James Eagan) آن را  نوشته اند.

 
 
 
 
 
 
 

منبع: سایت بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی