بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

بازی Mafia: Trilogy

به نظر می‌رسد بازی Mafia: Trilogy که اخیرا توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده در فروشگاه پلی‌استیشن استرالیا برای عرضه قیمت گذاری شده است.

 

به گزارش بازی رایانه، پس از شایعه‌ پراکنی‌ها و اخبار رسمی و غیر رسمی در ماه گذشته درباره پست اخیر اکانت توئیتر سری مافیا، چندی پیش بود که بالاخره تیزر رسمی بازی Mafia: Trilogy منتشر شد تا به این گفته‌ها پایان دهد. معرفی این بازی درحالی انجام شد که در هفته گذشته و امروز شاهد نشر اطلاعات خاصی از بازی بودیم که می‌توانستند به صورت یک خبر رسمی اعلام شوند.

هفته گذشته به لطف لو رفتن اطلاعاتی که شرکت مایکروسافت درباره بازی قرار داده بود، متوجه شدیم که فردا بازی Mafia II: Definitive Edition برای کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار می‌گیرد و اینطور به نظر می‌رسد که نسخه سوم این سری، یعنی Mafia III: Definitive Edition هم در کنار آن منتشر خواهد شد. بدون شک عنوان مافیا ۲ از جمله بازی‌های مورد انتظاری است که پس از منتشر نشدن آن برای کنسول‌های نسل حاضر، مورد استقبال طرفداران سری واقع خواهد شد (البته این عنوان در سرویس PS Now هم‌اکنون در دسترس قرار دارد اما گرافیک بازی دست نخورده باقی مانده است).

ساعت انتشار بازی Mafia: Trilogy از همین امروز در فروشگاه پلی‌استیشن استرالیا قرار گرفته که نشان می‌دهد که دو عنوان دوم و سوم این سری در ۲۴ ساعت آینده منتشر خواهند شد؛ عنوان اول این سری که فراتر از یک ریمستر و یک بازسازی کامل خواهد بود نیز در تاریخ ۷ شهریور (۲۸ آگوست) به دنبال دو عنوان ذکر شده منتشر خواهد شد. طبق گفته سازندگان بازی، نسخه اول این سری حتی دارای داستان بیشتری نیز خواهد بود تا نگاه عمیق‌تری به وقایع آن داشته باشیم.

طبق اعلامیه حاضر در فروشگاه پلی‌استیشن استرالیا، این سه‌گانه پرطرفدار فردا به قیمت ۶۴.۸۲ دلار آمریکا در دسترس کاربران پلی‌استیشن ۴ قرار خواهد گرفت. البته شما همچنین می‌توانید این سه بازی را به صورت جداگانه تهیه کنید که هنوز اطلاعاتی از جزئیات کار منتشر نشده.

 

منبع: سایت خبری بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی