بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

ساخت دنباله بازی Dishonored 2 هنوز متوقف نشده است

بازی Dishonored 2

بنا بر مصاحبه اخیر کمک کارگردان بازی Dishonored 2 دینگا باکابا (Dinga Bakaba)، ساخت دنباله این سری همچنان متوقف نشده و ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش بازی رایانه و به نقل از Gamingbolt، در سال ۲۰۱۲، یک بازی بسیار متفاوت تحت عنوان Dishonored، عرضه شد که تعجب بسیاری از کاربران را با سبک حیرت‌انگیز خود به دنبال داشت؛ این عنوان به نوعی یک نوآوری در سبک اول شخص بود که با داستانی پیچیده و جذاب، استقبال مناسب کاربران را به همراه داشت. البته به باور برخی افراد، این عنوان شباهت بسیاری را به سری Bioshock دارد اما از تفاوت‌های آن، می‌توان به گستردگی بیشتر تجهیزات و گیم‌پلی بی‌نظیر عنوان Dishonored اشاره کرد.

بنا بر استقبال خوب کاربران، دنباله این عنوان در سال ۲۰۱۶ منتشر شد که باز هم توانست به خوبی نظر منتقدان را جلب کند اما چنان که به نظر می‌رسید، بازی Dishonored 2 نتوانسته بود که موفقیت عنوان قبلی را به همان شکل تکرار کند و پس از عرضه بسته الحاقی داستانی آن با نام Death of the Outrider، دیگر هیچ خبر امیدوار کننده‌ای از ساخت دنباله‌ای جدید برای این سری منتشر نشده است. با این حال در سال‌ ۲۰۱۸، مدیر بخش طراحی این بازی، ریکاردو بیر (Ricardo Bare)، اظهار داشت که «پروژه ساخت دنباله سری در حال حاضر کنار گذاشته شده است».

برداشت‌ها از این دیدگاه، به گونه‌ای بود که بسیاری از کاربران بر این باور شدند که ساخت دنباله سری Dishonored، برای همیشه متوقف شده اما طی مصاحبه اخیر کمک کارگردان این بازی، دینگا باکابا، گفته شد که این باور کاملا اشتباه بوده است؛ به گفته وی، نداشتن برنامه‌ای برای ادامه پروژه ساخت این سری، دلیل بر متوقف شدن آن نیست و برداشت طرفداران از گفته طراح بازی در سال ۲۰۱۸، کمی زیاده‌روی بوده است.

اول از همه باید بگویم که این خبر کمی عجیب است چراکه استودیو ما معمولا دنباله‌های زیادی را بازی‌هایش برنامه ریزی نمی‌کند و اینکه این عنوان دنباله خود را دریافت کرده، نشان از خاص بودن آن برای ما می‌دهد. به نظرم برداشت کاربران از گفته‌های مربوط به سری Dishonored کمی زیاده‌روی شده و من اعلام می‌کنم که ما هنوز تصمیمی برای متوقف کردن ساخت آن نگرفته‌ایم.

به هر حال با اینکه این شفاف‌سازی کمی دیر انجام شد اما حداقل، می‌تواند جای امیدواری برای طرفداران این سری و ساخت دنباله بازی Dishonored 2 را داشته باشد.

در حال حاضر استودیو بتسدا (Bethesda) در حال کار بر روی بازی جدید خود، با نام Deathloop است که قرار بود در رویداد E3 امسال رونمایی شود.

منبع: بازی رایانه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی