بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

سری Dragon Quest

به تازگی اسکوئر انیکس (Square Enix) سه بازی از سری Dragon Quest را معرفی کرده و جزئیات کاملی درباره سبک هریک از این عناوین ارائه کرده است.

بنا برگزارش بازی رایانه و به نقل از Comicbook، سه بازی جدید از سری Dragon Quest بر اساس انیمه Dragon Quest: The Adventure of Dai معرفی شد که هریک در سبکی متفاوت در حال توسعه پیدا کردن است. این سه بازی بر روی هر پلتفرمی که فکر کنید منتشر خواهد شد؛ پلتفرم‌های آرکید، گوشی‌های موبایل و کنسول‌ها. انیمه این سری در پاییز امسال توسط استودیو تویی انیمیشن (Toei Animation) منتشر خواهد شد و بازی آرکید آن نیز تقریبا در همان زمان روانه بازار می‌شود اما بازی موبایل و کنسولی این سری تا سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد. بعید است که هرسه بازی بتوانند در تمام بخش‌های بزرگ دنیا از جمله آمریکای شمالی منتشر شوند اما با توجه به تبلیغاتی که اسکوئر انکیس برای این بازی‌ها در نظر گرفته است، انتظار می‌رود حداقل بازی کنسولی آن در تمام دنیا از جمله آمریکای شمالی نیز منتشر شود.

Dragon Quest: The Adventure of Dai – Xross Blade بازی آرکید این سری است. در این عنوان، بازیکنان از کارت‌های واقعی که «تاکارا تومی» (Takara Tomy) استفاده می‌کرد بازی خواهند کرد. بازیکنان می‌توانند این کارت‌ها را بر روی دستگاه آرکید قرار دهند و با حرکت دادن آنها، حملاتی که در نظر دارند را انجام دهند. با توجه به سختی بالای پیاده‌سازی چنین کاری در یک دستگاه آرکید، خیلی بعید به نظر می‌رسد که این بازی خارج از کشور ژاپن منتشر شود.

Dragon Quest: The Adventure of Dai – Tamashii no Kizuna بازی موبایل این سری است که برای اندروید و IOS منتشر خواهد شد. توسعه دهنده این بازی، سبک آن را Dash RPG اعلام کرد که شباهت زیادی به بازی‌های دویدنی گوشی مانند Subway Surfers دارد با این تفاوت که المان‌های نقش آفرینی زیادی نیز در آن پیدا می‌شود. با توجه به اینکه این عنوان تنها برای گوشی‌های موبایل منتشر خواهد شد، احتمال عرضه شدن آن در تمام کشورها بالا است.

Infinity Strash – Dragon Quest: The Adventure of Dai بازی کنسولی این سری است. هنوز پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نشده است اما به احتمال بسیار زیاد، دو کنسول پلی‌ استیشن ۴ و نینتندو سوییچ میزبان این بازی خواهند شد. این عنوان در سبک اکشن و نقش آفرینی خواهد بود که اکثرا شخصیت‌ها و مکان‌های موجود در انیمه، در این بازی نیز حضور دارند. تبلیغات نسبتا خوبی برای این بازی در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود که این عنوان نیز در تمام کشور‌ها منتشر شود.

در اوایل سال ۲۰۲۰ سازنده سری Dragon Quest، آقای یوجی هوری (Yuji Horii)، اعلام کرده بود که آنها چندین رونمایی بزرگ را برای امسال در نظر دارند. با توجه به اینکه Dragon Quest XII هنوز در مراحل ابتدایی توسعه خود قرار دارد، هیچ کس انتظار نداشت که از سه بازی جدید دیگر این سری رونمایی شود. هنوز تاریخ عرضه هیچ یک از این سه بازی به صورت دقیق منتشر نشده است و بهترین اطلاعاتی که فعلا در دسترس است، انتشار بازی آرکید این سری همزمان با انتشار انیمه آن در فصل پاییز است.

منبع: سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی