بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

 

به بازی Mortal Kombat 11

اخیرا شایعه جدیدی از اضافه شدن کاراکتر سِکتور (Sektor) به بازی Mortal Kombat 11 با پیدا کردن برخی اطلاعات در فایل‌های مربوط به بازی، در فضای مجازی پخش شده است.

 

به گزارش بازی رایانه و به نقل از Comicbook، بالاخره پس از مدت‌ها بسته الحاقی Aftermath که شامل مراحل جدید داستانی بود، به بازی Mortal Kombat 11 اضافه شد و همراه آن، شاهد اضافه شدن سه کاراکتر روبوکاپ (RoboCop)، فوجین (Fujin) و شیوا (Sheeva) به بازی بودیم؛ همانطور که در تریلرهای اخیر این بسته الحاقی هم دیده بودیم، داستان بازی دقیقا از همانجایی که تمام شده بود از سر گرفته می‌شود و اینبار شاهد بازگشت شخصیت شنگ‌سونگ (Shang Tsung)، به عنوان کسی که برخلاف گذشته به قهرمانان ما برای بازسازی زمان کمک خواهد کرد، هستیم.

حال پس از عرضه این بسته الحاقی و استقبال مثبت کاربران، به نظر می‌رسد که علاوه بر سه کاراکتر اضافه شده به این بازی، شخصیت دیگری نیز برای اضافه شدن به جمع کاراکترهای این عنوان برنامه ریزی شده است. به گفته یکی از کاربرانی که مدام فایل‌های بازی را بررسی می‌کند، چنین به نظر می‌رسد که شخصیت سِکتور، برای اضافه شدن به این بازی در آینده در حال آماده‌سازی است؛ این کاربر که با نام «thetiny» در فضای مجازی شناخته می‌شود، اخیرا اظهار کرده که اکثر کاراکترهای بازی با شخصیت سِکتور صحبت می‌کنند (همان دیالوگ‌های قبل از شروع هر مبارزه در بازی). نکته جالب آن است که با وجود حضور این کاراکتر به عنوان NPC در بخش داستانی بازی، فایل مربوط به آن پس از انتشار آخرین آپدیت به بازی اضافه شده است. این کاربر در گذشته نیز اعلام کرده بود که فایل‌هایی مربوط به کاراکتر سایرکس (Cyrax)، در پوشه‌های بازی پیدا شده و احتمال می‌رفت که این شخصیت به بازی اضافه شود اما با آخرین آپدیت، تمامی فایل‌های مربوط به دیالوگ‌های آن پاک شده و چنان که به نظر می‌رسد، سِکتور به جای آن اضافه شده است.

به هر حال، این اطلاعات فعلا در حد یک شایعه باقی می‌ماند اما تنها نکته‌ای که می‌توانیم از آن اطمینان داشته باشیم، این است که حتما اتفاقی برای شخصیت سِکتور، در حال افتادن است و باید منتظر اخبار رسمی درباره آن باشیم.

بازی Mortal Kombat 11 به همراه بسته الحاقی Aftermath، در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و همچنین استدیا در دسترس قرار دارد.

منبع: سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی