بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

Harry Potter

سرویس پخش آنلاین HBO Max صبح روز پنج‌شنبه پس از راه اندازی، هشت فیلم فرنچایز Harry Potter را در صفحه اول سایت خود قرار داد.

 

به گزارش بازی رایانه و به نقل از Comicbook، در نهایت شبکه رسانه‌ای HBO Max راه اندازی شد و این رسانه نو در لیست فیلم‌هایی که ارائه می‌کند یکی از معروف‌ترین فرنچایز‌های تاریخ سینما را در خود جای داده است؛ هشت فیلم از فرنچایز Harry Potter صبح روز پنج‌شنبه بعد از راه اندازی این رسانه در صفحه اصلی آن برای کاربران قابل پخش و دسترسی بود.

فرنچایز Harry Potter از دیرباز به وارنر مدیا (WarnerMedia) تعلق داشت و با این حال پیش از این نیز قرار بود که به رسانه HBO Max بپیوندد اما با این وجود هیچ کسی نمی‌توانست تاریخ دقیقی برای آن مشخص کند؛ خوشبختانه به نظر می‌رسد که وارنر مدیا در آخرین دقایق قبل از راه اندازی حق پخش این فرنچایز را تصاحب کرده است. تا صبح روز پنج‌شنبه هیچ گونه تبلیغاتی در این باره صورت نگرفت و حتی این فرنچایز در لیست اعلام شده توسط  HBO Max قرار نداشت و به طور حتم کاربران این رسانه و طرفداران این فرنچایز بسیار هیجان‌زده و سورپرایز شدند هنگامی که برای اولین بار در این رسانه عضو شده و در صفحه اصلی آن هشت فیلم فرنچایز Harry Potter را دیدند.

نظیر این اتفاق پیش از این نیز رخ داده بود، زمانی که شرکت دیزنی (Disney) شبکه رسانه‌ای دیزنی پلاس (+Disney) را راه اندازی کرد، طبق لیست اعلام شده تنها تعداد کمی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول MCU در آن قرار داشتند اما بعد از راه اندازی رسانه در سال گذشته تقریبا تمام فیلم‌های مارول در آن قابل دسترسی بود.

 به نظر می‌رسد که وارنر مدیا پیش از این نمی‌توانست هیچ تضمینی برای پخش این فرنچایز داشته باشد اما آنگونه که مشخص است، در دقایق آخر پیش از راه اندازی طبق قرداد‌هایی این امتیاز را بدست آورده زیرا پیش‌تر این امتیاز تا سال ۲۰۲۵ به ان بی سی یونیورسال  (NBCUniversal) تعلق داشته است.

هشت فیلم از فرنچایز Harry Potter در HBO Max قابل دسترسی هستند اما هنوز یک فیلم از این فرنچایز ار قلم افتاده، فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them، در این رسانه یافت نمی‌شود. زیرا این فیلم هم اکنون در دیگر رسانه‌ها قابل پخش است.

حال تنها زمان پاسخ گو چنین سوالاتی است که اکنون .Warner Bros با HBO Max چه می‌کند و چه برنامه‌هایی برای آن دارد؟

منبع: سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی