بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

اکس باکس سری اکس همزمان با عرضه جهانی در بازار ژاپن به فروش خواهد رسید

اکس باکس سری اکس

شیوع ویروس کرونا موجب شد تا بسیاری از شرکت‌ها رویدادهای خود را لغو و عرضه محصولاتشان را با تعویق همراه سازند. در این بین ممکن است عرضه دو کنسول نسل نهمی اکس باکس سری اکس و پلی استیشن ۵ با تعویقی رو به رو شود.

 

بنابرگزارش بازی رایانه به نقل از Gamingbolte، برخی این پرسش برای آنها به وجود می‌آید که آیا شیوع ویروس کرونا عرضه پلی استیشن ۵ و اکس باکس سری اکس را تحت تاثیر قرار خواهد داد یا خیر. اخیرا دو شرکت مایکروسافت و سونی به انکار این موضوع پرداختند و اعلام کردند قرار نیست در عرضه کنسول آنها تاخیری به وجود بیاید.

به تازگی مایکروسافت در تایید مجله فامیتسو اعلام کرد که اکس باکس سری اکس همزمان با عرضه جهانی در بازار ژاپن به فروش خواهد رسید. این یعنی قرار نیست در بازار جهانی زودتر کنسول مورد اشاره به فروش رسیده و در ژاپن با تاخیر مواجه شود.

این شرکت ردموندی همچنین تایید کرد که بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla, Bright Memory: Infinite, Scarlet Nexus و Halo: Infinite از عناوین لانچ کنسول نسل نهمی خواهند بود. نکته جالب اینجا است که بازی Yakuza: Like a Dragon یک عنوان محبوب گیمرهای شرقی اخیرا برای اکس باکس نسل جدید تایید شد اما مایکروسافت مشخص نکرده آیا همزمان با عرضه اکس باکس سری ایکس این بازی یک عنوان لانچ در منطقه ژاپن خواهد بود یا خیر.

سونی و مایکروسافت سخت در حال تدارک بازی‌های انحصاری بزرگ برای کنسول نسل نهمی خود هستند. در حالی که مایکروسافت از محصول خود رونمایی کرده اما معرفی پلی استیشن ۵ بارها با تاخیر مواجه شد و مشخص نیست چه زمانی می‌توان شاهد رونمایی آن بود.

پیشتر بود که شرکت ژاپنی از کنترلر دوال سنس این کنسول رونمایی کرد و حتی منابع نزدیک به سونی تایید کردند این دستگاه در مقایسه با پلی استیشن ۴ پرو دو برابر ابعاد بزرگ‌تری خواهد داشت.

منبع: سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی