بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

 

به تازگی مشخص شده است که درجه سختی The Last of Us Part 2 آزادی عمل بالایی در تنظیم سختی بازی به بازیکنان می‌دهد.

به گزارش بازی رایانه و به نقل از VG247، چندی پیش اعلام شده بود که درجه سختی The Last of Us Part 2 را می‌توان شخصی‌سازی کرد که یکی از قابلیت‌های این قسمت، کم‌تر کردن میزان آسیبی است که دشمنان به الی وارد می‌کنند. با اینکه نسخه قبلی این سری درجه سختی‌های مختلفی داشت، اما درجه‌ سختی‌های ساده بازی نیز در برخی قسمت‌ها چالش‌های بزرگی را برای بسیاری از بازیکنان به وجود آورده بود. با اینکه سختی و چالش‌های بازی برای عده‌ای بسیار هیجان انگیز و جذاب بود، اما بالاخره به توجه به محبوبیت بالای این سری، بازیکنان با مهارت‌های بسیار پایین‌تری نیز دوست دارند تا این عنوان را تجربه کنند. از این رو استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) تصمیم گرفت تا قابلیت‌های بیشتری را در برابر بازیکنان برای کاهش درجه سختی این عنوان قرار دهد که یکی از آنها، کاهش دادن میزان آسیب رسانی دشمنان در طول بازی است.

از قابلیت‌های دیگری که در بخش تنظیم درجه سختی بازی وجود دارد، می‌توان به قدرت هوش مصنوعی دشمنان در حین مخفی‌کاری و میزان پیدا شدن تیر و وسایل مورد نیاز در محیط بازی اشاره کرد. این قابلیت‌ها به شما اجازه می‌دهد تا برای مثال اگر شما دوست داشته باشید مبارزات چالش برانگیزتری داشته باشید اما مخفی‌کاری‌های ساده‌ای را تجربه کنید، بتوانید در بخش شخصی‌سازی درجه سختی، تجربه دلخواه خود را بسازید. جالب است بدانید که سازندگان بیش از ۶۰ قابلیت شبیه به مورد‌های گفته شده را به بازی اضافه کرده‌اند که هریک می‌تواند تجربه بازی را تا حد بسیار زیادی تغییر دهد. یکی از مواردی که توجه بازیکنان را جلب کرد، قابلیت مسیریابی دنیای بازی تنها با استفاده از صداهای درون محیط است. این ۶۰ مورد کمک می‌کنند تا چالش‌های بسیار جذاب‌تری به بازی اضافه شود و در عین حال بازیکنانی که مهارت کمتری دارند، به راحتی بتوانند این عنوان را به اتمام برسانند. بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۳۰ خرداد برای پلتفرم پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

 

منبع: سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی