بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

رویداد Future Games Show 2020

نمایشگاه E3 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و بسیاری از ناشران و شرکت‌ها تصمیم گرفتند تا یک رویداد مستقل در ماه ژوئن برای رونمایی عناوین جدید خود داشته باشند. بنابراین قرار است در ژوئن سال جاری چندین رویداد از جمله رویداد Future Games Show 2020 را در یک ماه شاهد باشیم.

بنابرگزارش بازی رایانه به نقل از GamingBolt، به گفته وب سایت GamesRadar+، یکی از رویدادهایی که قرار است در ماه ژوئن برگزار شود، Future Games Show 2020 نام دارد. گفته شده در این رویداد عناوین متعددی معرفی خواهد شد.

به تازگی اعلام شد که این رویداد در تاریخ ۶ ژوئن یا ۱۷ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد. این رویداد میزبان صداپیشگانی چون امیلی رز (Emily Rose) و نولان نورث (Nolan North) است. گفته می‌شود انواع مختلفی از بازی‌ها را در جریان این رویداد شاهد خواهیم بود که بیش از ۳۰ عنوان را دربر خواهد گرفت.

البته این ۳۰ عنوان چندین بازی AAA و کوچک مستقل را شامل شده و همگی بازی‌های بزرگ AAA نیستند. همچنین ناشران و توسعه دهندگانی نظیر اسکوئرانیکس، تیم ۱۷ (Team17)، دیپ سیلور (Deep Silver)، کرو دیجیتال (Curve Digital)، راو فیوری (Raw Fury)، رد ترد گیمز (Red Thread Games)، تیم کیل مدیا (TeamKill Media)، تینی بیلد (tinyBuild) و چندی دیگر قرار است در این رویداد حضور پیدا کرده و جدیدترین محصول خود را به نمایش درآورند.

ناگفته نماند رویداد Future Games Show 2020 توسط رسانه GamesRadar+ برگزار خواهد شد تا برخی شرکت‌ها که رویدادی برای رونمایی محصول جدید خود ندارند، با حضور در این برنامه جدیدترین بازی را معرفی کنند.

در اخباری مرتبط شرکت سونی قرار بود ۱۵ خرداد رویداد پلی استیشن ۵ را برگزار کند. در این رویداد که گزارش شده کنسول پلی استیشن ۵ و چند عنوان جدید رونمایی می‌شود، متاسفانه لغو شده و مشخص نیست در چه زمان دیگری باید شاهد برگزاری رویداد پلی استیشن ۵ باشیم.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر پیرامون رویداد Future Games Show 2020 باید تا ۱۷ خرداد ماه منتظر ماند و شاهد رونمایی بازی‌ها خواهیم بود.

منبع: سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی