بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

بازی رایانه

جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری

  • ۰
  • ۰

 

Mission: Impossible 7

بعد از توقفی که Mission: Impossible 7 در فیلم برداری خود داشت، عوامل این فرنچایز در ماه سپتامبر فعالیت خود را دوباره از سر خواهند گرفت.

 

به گزارش بازی رایانه و به نقل از Comicbook، همانطور که بسیاری از فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی به علت ممنوعیت‌های ناشی از اپیدمی ویروس کرونا در برنامه فیلم ‌برداری خود دچار مشکلاتی شدند و فعالیت آن‌ها به عقب افتاد، فیلم  Mission: Impossible 7 نیز از این قاعده مستثنا نبود؛ یا این وجود طبق گفته‌های دستار کارگردان این اثر، فیلم در ماه سپتامبر فیلم برداری خود را دوباره آغاز خواهد کرد.

طبق قرارهای پیشین این فیلم باید در ماه فوریه فیلم برداری می‌شد که بنا به دلایل گفته شده به عقب افتاد. دستیار کارگردان این فیلم تامی گورملی (Tommy Gormley)، در این باره گفت که او قانع شده است تا همراه با همکارانش در ماه سپتامبر برای فیلم برداری به محل کار خود بازگردند. درحالی که جزییات فیلم هنوز تا ماه می نامشخص است اما آن‌ها در طی سه ماه آینده به محل کار خود بازخواهند گشت و فیلم برداری را از نو شروع خواهند کرد.

امیدوارم که در ماه سپتامبر موفق شویم تا فیلم برداری را دوباره از سر بگیریم. دقیقا در زمانی که شیوع ویروس کرونا در ونیز اتفاق افتاد، ما آنجا در حال ساخت این فیلم بودیم که بعد از چهار یا پنج روز فعالیت ما را مجبور کردند که برویم. امیدوارم در سپتامبر همه چیز خوب پیش برورد و ما موفق شویم که به تمام کشورهایی که در ذهن داشتیم سفر کنیم و بتوانیم به انگلستان و استودیو برگردیم. پس سپتامبر تا آپریل و یا می برنامه اکنون ما است. ما باور داریم که می‌توانیم این کا را به ثمر برسانیم.

در ادامه صحبت‌هایش گورملی افزود که این فیلم انگلیسی بسیار فوق العاده طراحی شده است اما مکان‌های متفاوت برای فیلم برداری و جمعیت زیاد عوامل فیلم، ساختن Mission: Impossible 7 در شرایط کنونی دشوار و چالش برانگیز کرده است اما اگر آن‌ها با دقت فراوان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند مشکلی پیش نخواهد آمد و این کار ناممکن نیست.

ما باید به محل کار بازگردیم. ما باید بخاطر تمام کسانی که در این مجموعه مشغول به کار هستند برگردیم. ده‌ها و هزار ها نفر از ما که در ساخت این اثر تلاش می‌کنند باید به کار خود ادامه دهند. باید شرایط را برای بازگشتمان به کار مناسب کنیم؛ در امنیت جانی کامل به محل کار خود بازگردیم و از همکارانمان مراقبت کنیم. اگرچه کار سختی خواهد بود اما ناممکن نیست و ما این کار را انجام خواهیم داد.

منبع: سایت بازی رایانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی